Tsatsarman Werner Fassbinder
Όπως μπορείτε να δείτε στα σχόλια κάτω από το ΧΕΓΚ, ο Tsatsarman σοβαρεύτηκε, τιθάσευσε την αχαλίνωτη φαντασία του και αποφάσισε να γυρίζει μόνο κουλτουριάρικες ταινίες που θα διεκδικούν το χρυσό σελάχι του κινηματογραφικού φεστιβάλ του Palau. Για να τον βοηθήσουμε, εμείς οι συντάκτες του shitsite αποφασίσαμε να του προτείνουμε τίτλους για τα μελλοντικά του Project που αν μη τι άλλο θα τραβήξουν το ενδιαφέρον περιοδικών από Cahier du Cinema και άνω.
«Η αθόρυβη μετουσίωση μιας τραγελαφικής ασυδοσίας»
«Το τρίτο έμφραγμα του Tova Jovalainen, φρουτέμπορα του Helsinki»
«Φασόλια γίγαντες και μια νταμιζάνα όνειρα»
«Η απίθανη περιπέτεια karate της συμφωνικής ορχήστρας Βιέννης»
«Mayday, Mayday, Galeos» [1].
Περιμένουμε και τις δικές σας ιδέες. Η καλύτερη από τις προτάσεις σας θα κερδίσει το DVD με ασκήσεις aerobic του Tsatsarman που ήταν η πραγματική αιτία του διαζυγίου Richard Gere-Cindy Crawford.
6 σχόλια:
Καλλιτεχνικός διευθυντής και σεναριογράφος θα είναι ο Dalai καθώς είχε ηδη την έμπνευση για τη νεα κουλτουρα-ταινία της yokotsoko productions που θα είναι ακόμη πιο μεγάλη ανούσια τσόντα από το 9 songs και το 60% των ταινιών που παίζονται στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.
- Σκηνή 1 (εσωτερική-5 λεπτα).
2 άνθρωπες να πηδιένται στο κρεβάτι.
- Σκηνή 2 (εξωτερική- 1 λεπτό).
Ένας δρόμος
- Σκηνή 3 (εσωτερική-5 λεπτα)
οι ιδιοι άνθρωπες πηδιένται ακόμη
- Σκηνή 4 (εξωτερική- 1 λεπτό).
ο δρόμος
- Σκηνή 5 (εσωτερική - 10 λεπτα)
Μια ρόγα
- Σκηνή 6 (εξωτερική- 1 λεπτό.
Ακόμη αυτός ο δρόμος
- Σκηνή 7 (εσωτερική-5 λεπτά).
Οι άνθρωπες τελείωσαν και καπνίζουν. Ο άντρας ρεύεται, ξύνει τον κώλο του, παίρνει μια μπύρα και κυνηγάει τις κατσαρίδες στην κουζίνα. Η γυναίκα κάθεται στο περβάζι του παραθύρου και κοιτάει έξω το άπειρο με νόημα. Ένα δάκρυ κυλάει με ακόμη μεγαλύτερο νόημα.
Σε ένα σύντομο πλάνο, θα κάνεις ζουμ και στο " La recherche du temps perdu" του Προυστ που βρισκεται στην άκτη του κρεβατιού και ανεβοκατεβαίνει μαζί με τους σουμιέδες. Και άρχισε απο τώρα να γράφεις τον λόγο που θα απαγγείλεις στην απονομή.
Θα πρέπει επίσης να μπει και μια σφήνα με μια πεταλούδα να πετάει αμέριμνη μέσα στην πόλη και θα πετάει, θα πετάει, θα πετάει και ύστερα θα κουράζεται και θα κατσει κάπου.
Και θα γράφουμε ύστερα
"based on a true story"
η δική μου πρόταση σφήνας είναι η εξής:
θεωρώ απαραίτητη την εμφάνιση σε κάμεο του tsatsarman με στολή Super Tom. κάτι σε κλείσιμο ματιού, για το υπερπολυαναμενόμενο σικουελ όλων. δηλαδή εμού και του δαλάι.
τώρα το που ακριβώς θα κολλάει ο Super Tom στο παραπάνω σενάριο;
πολλες οι πιθανότητες.
Α) ως βουβός παρατηρητής, όσο οι 2 άνθρωπες πηδιένται. σε μία γωνία, μπορεί να ρίχνει και καμιά ματιά στο " La recherche du temps perdu"
Β) με απόχη να τρέχει πίσω από την πεταλούδα της άλλης σφήνας.
Γ) να εμφανίζεται από το άπειρο, εκει που η γυναίκα κοιτάζει έξω απο το περβάζι. και καπου εκει να κλεινει η ταινία. με φειντ αου.
Δ)...
Eγώ λεώ ο Super Tom να μπει σε ένα κρυφό frame, σε στιλ Mel Gibson στο τρέιλερ του Apocalypto. Έτσι θα αρχίσει μεγάλη παραφιλολογία στο ιντερνετ, θα γεμισουν τα fora από threads τύπου " when should I pause the film?" " can someone help me? I cant find the Super Tom frame" και " This is the worst film ever, LOL"
το άλλο που θεωρώ ότι πρέπει να σκεφτεί καλά ο σεναριογράφος για να ταράξει τα ήρεμα κινηματογραφικά νερά, είναι με ποιο τρόπο θα κατορθώσει να προκαλέσει σάλο αντίστοιχο με αυτό της σκηνής του Λεωνίδα με το μήλο ("υπήρχαν μήλα στην αρχαία Σπάρτη;")
Δημοσίευση σχολίου