Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Tsatsarman's Church of Bullshitology. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Tsatsarman's Church of Bullshitology. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

28.6.07

Η τραγωδία του να είσαι ο Tsatsarman

Για το υπόλοιπο ηλιακό σύστημα:

«Μaelstrom: 1) A violent or turbulent situation 2) A whirlpool of extraordinary size or violence».

Για τον Tsatsarman:

«Μaelstrom; Μάρκα από στρώματα.»

25.6.06

Aλήθειες*

Tsatsarman: Τι θα γινει με σας ρε μ*****ες; Πάλι διαδίδετε στον κόσμο ότι δήθεν είμαι gay; Θα τραβηξει πολλη αυτη η ιστορία;
Dalai: Αφού είσαι.
Tsatsarman: Α ναι....


Αξιολόγηση:




(8/10 Βούδες - για τη μπλόφα)




* λόγω τεχνικών δυσκολιών ο tsatsarman έχει καιρό να μπει στο MSN. Μέχρι να διορθωθεί η βλάβη και να ξαναρχίσει να μας προμηθεύει υλικό, τα κείμενα της Bullshitology θα τα βγάζουμε από το μυαλό μας.

18.6.06

Υγεία *

Tsatsarman: Χάλια είμαι τώρα τελευταία.
Dalai: Γιατί ρε;
Tsatsarman: Ξέρω και γω;
Dalai:Άντε σε κανά γιατρό ρε.
Τsatsarman: Πήγα.
Dalai: Και τι σου είπε;
Τsatsarman: Ότι είμαι gay.


Αξιολόγηση:




(10/10 Βούδες - για το (φτιαχτό) coming out of the closet)




* λόγω τεχνικών δυσκολιών ο tsatsarman έχει καιρό να μπει στο MSN. Μέχρι να διορθωθεί η βλάβη και να ξαναρχίσει να μας προμηθεύει υλικό, τα κείμενα της Bullshitology θα τα βγάζουμε από το μυαλό μας.

11.6.06

Σοφία

"Όπως και να το κάνουμε, τα άρθρα μου είναι μέτρια. Πρεπει να κάτσω να σφιχτω για να βγαλω κατι καλο. 'Οπως εξάλλου γίνεται και στη χεστρα."


Αξιολόγηση:




(8/10 Βούδες - για αυτοκριτική και αναφορά σε χέσιμο)

4.6.06

Σκέψεις.

Tsatsarman: Eυχαριστω το σιτ για την αναδειξη που μου κανει.
Dalai: Xαxa ελα ρε, εισαι απο τους πιο γνωστους ανθρωπους στην Ελλάδα πλέον.
Tsatsarman: Ως ηλιθιος (την παλευω με αυτό). Ως μονοκυτταρος οργανισμος (την παλευω με αυτό). Ως πιθηκας (και με αυτό την παλευω). Τωρα πλεον και ως γκει.... ε με αυτό δεν την πολυπαλευω.



Αξιολόγηση:




(9/10 Βούδες - για αχαριστία και απόγνωση)

28.5.06

Σοφίες

Tsatsarman: Θα παω στο Nταβιντσι.
Dalai: Θα καεις στην κόλαση, και τα διαόλια θα σου ριχνουν σάλτσα μπάρμεπκιου.
Τsatsarman: Eτσι και αλλιως θα παω στην κολαση
Dalai: Nαι αλλα η σάλτσα?
Tsatsarman: Mαλακια, τη σαλτσα πρεπει να τη ρίξεις πριν για το μαριναρισμα.



Αξιολόγηση:




(7/10 Βούδες - για εσχατολογία και γαστρονομικές απόψεις)

21.5.06

Ανέκδοτο

Tsatsarman:Να σου πω ένα ανέκδοτο;
Dalai: Όχι.
Tsatsarman: Εγώ θα στο πω. Πως λέγεται ένα αβγό πριν το γεννήσει η κότα;
Dalai: ...
Τsatsarman: Θαβγό.
Dalai:...



Αξιολόγηση:




(5/10 Βούδες - για ανυποταγή και επικίνδυνο χιούμορ)