Η τραγωδία του να είσαι ο Tsatsarman
Για το υπόλοιπο ηλιακό σύστημα:
«Μaelstrom: 1) A violent or turbulent situation 2) A whirlpool of extraordinary size or violence».
Για τον Tsatsarman:
«Μaelstrom; Μάρκα από στρώματα.»
...the ancient art of talking bullshit... [new format / same shit]
Για το υπόλοιπο ηλιακό σύστημα:
«Μaelstrom: 1) A violent or turbulent situation 2) A whirlpool of extraordinary size or violence».
Για τον Tsatsarman:
«Μaelstrom; Μάρκα από στρώματα.»
από τον dalaiklama στις 12:38 μ.μ. [σχολίασε πρώτος]
Tsatsarman: Τι θα γινει με σας ρε μ*****ες; Πάλι διαδίδετε στον κόσμο ότι δήθεν είμαι gay; Θα τραβηξει πολλη αυτη η ιστορία;
Dalai: Αφού είσαι.
Tsatsarman: Α ναι....
Αξιολόγηση:
(8/10 Βούδες - για τη μπλόφα)
* λόγω τεχνικών δυσκολιών ο tsatsarman έχει καιρό να μπει στο MSN. Μέχρι να διορθωθεί η βλάβη και να ξαναρχίσει να μας προμηθεύει υλικό, τα κείμενα της Bullshitology θα τα βγάζουμε από το μυαλό μας.
από τον dalaiklama στις 11:35 π.μ. [σχολίασε πρώτος]
Tsatsarman: Χάλια είμαι τώρα τελευταία.
Dalai: Γιατί ρε;
Tsatsarman: Ξέρω και γω;
Dalai:Άντε σε κανά γιατρό ρε.
Τsatsarman: Πήγα.
Dalai: Και τι σου είπε;
Τsatsarman: Ότι είμαι gay.
Αξιολόγηση:
(10/10 Βούδες - για το (φτιαχτό) coming out of the closet)
* λόγω τεχνικών δυσκολιών ο tsatsarman έχει καιρό να μπει στο MSN. Μέχρι να διορθωθεί η βλάβη και να ξαναρχίσει να μας προμηθεύει υλικό, τα κείμενα της Bullshitology θα τα βγάζουμε από το μυαλό μας.
από τον dalaiklama στις 1:25 μ.μ. [2 σχόλια]
"Όπως και να το κάνουμε, τα άρθρα μου είναι μέτρια. Πρεπει να κάτσω να σφιχτω για να βγαλω κατι καλο. 'Οπως εξάλλου γίνεται και στη χεστρα."
Αξιολόγηση:
(8/10 Βούδες - για αυτοκριτική και αναφορά σε χέσιμο)
από τον dalaiklama στις 12:02 μ.μ. [σχολίασε πρώτος]
Tsatsarman: Eυχαριστω το σιτ για την αναδειξη που μου κανει.
Dalai: Xαxa ελα ρε, εισαι απο τους πιο γνωστους ανθρωπους στην Ελλάδα πλέον.
Tsatsarman: Ως ηλιθιος (την παλευω με αυτό). Ως μονοκυτταρος οργανισμος (την παλευω με αυτό). Ως πιθηκας (και με αυτό την παλευω). Τωρα πλεον και ως γκει.... ε με αυτό δεν την πολυπαλευω.
Αξιολόγηση:
(9/10 Βούδες - για αχαριστία και απόγνωση)
από τον dalaiklama στις 6:20 μ.μ. [3 σχόλια]
Tsatsarman: Θα παω στο Nταβιντσι.
Dalai: Θα καεις στην κόλαση, και τα διαόλια θα σου ριχνουν σάλτσα μπάρμεπκιου.
Τsatsarman: Eτσι και αλλιως θα παω στην κολαση
Dalai: Nαι αλλα η σάλτσα?
Tsatsarman: Mαλακια, τη σαλτσα πρεπει να τη ρίξεις πριν για το μαριναρισμα.
Αξιολόγηση:
(7/10 Βούδες - για εσχατολογία και γαστρονομικές απόψεις)
από τον dalaiklama στις 12:04 μ.μ. [2 σχόλια]
Tsatsarman:Να σου πω ένα ανέκδοτο;
Dalai: Όχι.
Tsatsarman: Εγώ θα στο πω. Πως λέγεται ένα αβγό πριν το γεννήσει η κότα;
Dalai: ...
Τsatsarman: Θαβγό.
Dalai:...
Αξιολόγηση:
(5/10 Βούδες - για ανυποταγή και επικίνδυνο χιούμορ)
από τον dalaiklama στις 12:06 μ.μ. [3 σχόλια]
όπως και να 'χει, o αριθμός επισκεπτών είναι πολύ μεγαλύτερος από αυτόν. αλήθεια